WCZYTYWANIE

Menu

DPD Polska sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo

Firma kurierska DPD Polska, lider polskiego rynku kurierskiego, została sponsorem tytularnym naszej drużyny! Swoje domowe mecze będziemy teraz rozgrywać w hali o nazwie DPD Arena Legionowo. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Od dziś jedyną poprawną nazwą naszego zespołu jest DPD Legionovia Legionowo, prosimy o prawidłowe jej używanie.W ramach kooperacji DPD Polska będzie również obsługiwała klub od strony logistycznej. Logotypy firmy kurierskiej będą wyeksponowane w widocznych miejscach hali sportowej (także nad głównym wejściem oraz na boisku), na koszulkach zawodniczek oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie  naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza – zapewnia Sławomir Supa, prezes zarządu DPD Legionovii Legionowo.

Wielu pracowników i współpracowników DPD jest nie tylko kibicami, lecz także sami aktywnie uprawiają sport. Naszą misją jest krzewienie idei fair play i właściwych postaw związanych z aktywnością fizyczną. Z tego powodu chętnie angażujemy się we współpracę z klubami, a także przy okazji organizacji różnych przedsięwzięć sportowych zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim. Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim krajobrazie sportowym – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Wsparcie dla klubu DPD Legionovia Legionowo nawiązuje do strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup, Driving Change™. Priorytety CSR wiążą się bezpośrednio z podstawowym obszarem działalności firmy, jakim jest doręczanie przesyłek, i obejmują następujące postulaty: „neutralni dla środowiska”, „przyjazna logistyka miejska”, „bliżej społeczności” i „innowacyjna przedsiębiorczość”. W ramach hasła „bliżej społeczności” DPD promuje zdrowy, aktywny tryb życia, wspierając m.in. Fundację Maraton Warszawski i szereg klubów sportowych w całej Polsce. Firma jest partnerem logistycznym m.in. wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej, klubu Stelmet Zielona Góra oraz klubów piłkarskich, takich jak Widzew i ŁKS Łódź. Oprócz tego, DPD Polska jest jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, drużyn siatkarskich ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – aktualnego wicemistrza Polski, SKRY Bełchatów, mistrza naszego kraju i licznych imprez amatorskich. DPD włącza się ponadto w działania na rzecz mniejszych, lokalnych wydarzeń sportowych w miejscowościach, w których prowadzi swoją działalność, i chętnie wspiera młodzież w rozwoju.

O DPD Polska

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje prawie 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki zarządzającą niemal 2000 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw, oraz firmę spedycyjną ACP Global Forwarding. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera.

DPDgroup doręcza codziennie 4,8 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2017 r. zanotowała przychody w wysokości 6,8 mld euro.

zespół

Seniorki

ROZGRYWAJĄCE
12 Diana Dąbrowska

11 Dominika Mras

PRZYJMUJĄCE

18 Aleksandra Dudek

8 Julia Bartczak

6 Aleksandra Jedut

22 Julia Lenik

ATAKUJĄCE

14 Maja Szymańska

9 Marta Duda

ŚRODKOWE

4 Neira Ortiz

13 Sonia Stefanik

10 Maryna Mazenko

5 Gabriela Dębowska

LIBERO

23 Magda Kubas

16 Klaudia Kulig

Sztab

I Trener

Paweł Kowal

II Trener

Grzegorz Kowalczyk

Asystent

Łukasz Durbajłło

Statystyk

Klaudia Filipiak

Fizjoterapeuta

Robert Mackiewicz

Trener przygotowania motorycznego

Tomasz Geborys

Patryk Hrycak

sponsorzy tytularni
sponsorzy strategiczni
Miasto Legionowo
Prezydent Roman Smogorzewski

Klub IŁ Capital Legionovia Legionowo to miejsce, gdzie spotykają się ciekawi, pełni pasji i oddania, ludzie. Ludzie, którzy mają pewien pomysł i wprowadzają go w życie. Klub to znakomity ambasador naszego miasta w Polsce, a kto wie, może wkrótce także poza jej granicami.

IŁ Capital
Igor Łukasik
Prezes IŁ Capital

Już na pierwszych spotkaniach z przedstawicielami Klubu zauważyłem w nich to, czego coraz mniej widzi się na co dzień: ogromną pasję i serce. Decyzja była szybka – wiedziałem, że chcę współtworzyć ten projekt i stać się częścią rodziny Legionovii. To dla mnie nie tylko dobry ruch biznesowy, lecz również niesamowita przygoda!

sponsor główny grup dziecięcych i młodzieżowych