WCZYTYWANIE

Menu

Wywiad z Andrzejem Szczepańskim – dyrektorem ZUH ROBICO

Wasza Firma jest znana w Polsce z wysokiej jakości oferowanych produktów. Proszę opowiedzieć o Firmie…
ZUH Robico powstało ponad 25 lat temu, po to by generować środki finansowe na wsparcie związków zawodowych przynależnych do Federacji Związków Zawodowych Pracowników Mleczarstwa w Polsce. Do zadań statutowych Federacji należy reprezentacja interesów organizacji członkowskich w sprawach polityki zatrudnienia, praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, świadczeń wynikających z ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń socjalnych jak również pomoc finansowa tj. wypłacanie jednorazowych zapomóg losowych, dofinansowania pobytów sanatoryjnych czy pożyczki finansowe dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej.
Działalność gospodarcza ZUH Robico polega na sprzedaży produktów pod własną marką, a ich produkcję zleca zakładom mleczarskim, którym przekazuje technologiczne know-how, dostarcza opakowania, maszyny i urządzenia. Jest to istotny wyróżnik firmy na tle działalności innych firm w branży mleczarskiej.
Mała firma o profilu handlowo – usługowym stworzyła silną markę. i pod swoim brandem sprzedaje Kefir Robico (produkowany według tradycyjnego sposobu wytwarzania i który dojrzewa w każdej butelce osobno, co w sposób kluczowy wpływa na konsystencję produktu), Zimne Mleko (jedyne świeże mleko w szklanej butelce) oraz Maślanki naturalną i smakową – truskawkową. Ponadto, w portfolio można znaleźć coraz lepiej odbieraną przez klientów Śmietanę Robico (w szklanym słoiczku, 250 g). Po więcej informacji zapraszamy na strony: http://www.fzzpm.org.pl/ oraz www.robico.com.pl/

Czy zanim zostali Państwo sponsorami SK bank Legionovii wspieraliście sport?
Oczywiście, marketing sportowy zawsze był nam bliski. Filozofia naszej marki zakłada m.in. wpływ swoimi działaniami marketingowymi i PR-owymi na kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych jak również wspieranie zdrowego stylu życia, a sport niewątpliwie jest integralną częścią zdrowego stylu życia. Dlatego Robico wspierało Klub Piłki Ręcznej Asseco Lublin, a w 2013 roku byliśmy sponsorem męskiej drużyny siatkówki AZS Politechnika Warszawska.

Jak to się stało, że trafiliście do Legionovii? Co Was przekonało?
Nie będę ukrywać, że do współpracy przekonał nas Pan Marek Bąk, który z daleka zaraża pasją do siatkówki, sportu, kibicowania i po prostu do wspierania młodych sportowych talentów 🙂
Lista możliwości marketingowych to kwestia wtórna. Tak naprawdę liczy się człowiek i jego rozwój oraz pasja. Uważamy, że wspólnym mianownikiem jest idea zdrowego odżywiania. Zawodniczki aby osiągać jak najlepsze rezultaty muszą wyznawać taką ideę. My także hołdujemy tym wartościom i dlatego zdecydowaliśmy się wspierać drużynę zarówno finansowo jak również dostarczając produkty pod marką Robico.
Kolejnym punktem wspólnym pomiędzy nami a klubem jest wiara w to, że sukces jest wynikiem ciężkiej pracy. ZUH Robico jako małe przedsiębiorstwo napotyka na rynku wiele przeszkód, które musi pokonać aby się rozwijać. Mimo pojawiających się trudności oraz niesprzyjającym obecnie okolicznościom dla branży nie poddajemy się, stale podejmujemy ryzyko i nowe wyzwania, aby osiągać nieustanny progres. Jestem pewna, że zawodniczkom przyświecają te same wartości. Wiara w sukces, cierpliwość, pokora muszą towarzyszyć im nie tylko na boisku, ale i w życiu codziennym.
Wierzymy, że to wsparcie zaprocentuje dając obustronne korzyści .Uważamy, że drużyna Legionovii ma potencjał by walczyć o wyższe miejsce w tabeli. Poza tym siatkówka damska w Polsce jest co raz bardziej popularna, a kibicowanie na meczach jest alternatywą na wspólne spędzenie czasu z rodziną i wspólne przeżywanie niezapomnianych emocji.

Jak wyobrażacie sobie współpracę z klubem?
Oprócz realizacji zapisów, które ustaliliśmy wspólnie z Zarządem Klubu w umowie, liczymy nie tylko na możliwość promocji naszych produktów wśród kibiców i potencjalnych klientów. Zależy nam, żeby pracujący z nami partnerzy mieli poczucie satysfakcji z tej współpracy.

Macie współpracować również z przedszkolem sportowym Sportuś oraz Klubem Kibica…
Tak, zaproponowano nam również takie możliwości, z czego się oczywiście ucieszyliśmy. Nie mieliśmy okazji jeszcze poznać właścicieli Sportusia, ale wierzymy, że w tym zakresie nasza współpraca się rozwinie poza ustalone ramy i wspólnie stworzymy oryginalną koncepcję promowania zdrowego i aktywnego trybu życia także wśród najmłodszych adeptów sportu.
W tym sezonie Robico weźmie pod swoje skrzydła również Klub Kibica SK Legionovia zapewniając mu koszulki meczowe i dostarczając orzeźwiający kefir na gaszenie pragnienia po gorącej meczowej atmosferze. Myślę, że na bieżąco będziemy rozważać kolejne obszary współpracy.

Czy przewidujecie jakieś atrakcje dla kibiców?
Postaramy się zapewnić kibicom jakieś atrakcyjne niespodzianki, ale żeby się przekonać jakie zapraszamy na mecze drużyny Legionovii.

zespół

Seniorki

ROZGRYWAJĄCE
12 Diana Dąbrowska

21 Alicja Grabka

PRZYJMUJĄCE

3 Olivia Różański

6 Magdalena Damaske

7 Daria Szczyraba

10 Yaprak Erkek

13 Hanna Tylska

ATAKUJĄCE

14 Maja Szymańska

17 Gyselle Silva

ŚRODKOWE

1 Maja Tokarska

2 Lauren Barfield

8 Sonia Stefanik

18 Aleksandra Gryka

LIBERO

11 Izabela Lemańczyk

16 Klaudia Kulig

Sztab

I Trener

Alessandro Chiappini

II Trener

Adrian Chyliński

Asystent

Maciej Juszt

Statystyk

Klaudia Filipiak

Fizjoterapeutki

Katarzyna Kaleta
Marta Krasnodębska

Trener przygotowania motorycznego

Artur Zarzecki

Kierownik drużyny

Zbigniew Madejski

sponsorzy tytularni
sponsorzy strategiczni
Miasto Legionowo
Prezydent Roman Smogorzewski

Klub DPD Legionovia Legionowo to miejsce, gdzie spotykają się ciekawi, pełni pasji i oddania, ludzie. Ludzie, którzy mają pewien pomysł i wprowadzają go w życie. Klub to znakomity ambasador naszego miasta w Polsce, a kto wie, może wkrótce także poza jej granicami.

IŁ Capital
Igor Łukasik
Prezes IŁ Capital

Już na pierwszych spotkaniach z przedstawicielami Klubu zauważyłem w nich to, czego coraz mniej widzi się na co dzień: ogromną pasję i serce. Decyzja była szybka – wiedziałem, że chcę współtworzyć ten projekt i stać się częścią rodziny Legionovii. To dla mnie nie tylko dobry ruch biznesowy, lecz również niesamowita przygoda!