
Wasza Firma jest znana w Polsce z wysokiej jakości oferowanych produktów. Proszę opowiedzieć o Firmie…
ZUH Robico powstało ponad 25 lat temu, po to by generować środki finansowe na wsparcie związków zawodowych przynależnych do Federacji Związków Zawodowych Pracowników Mleczarstwa w Polsce. Do zadań statutowych Federacji należy reprezentacja interesów organizacji członkowskich w sprawach polityki zatrudnienia, praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, świadczeń wynikających z ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń socjalnych jak również pomoc finansowa tj. wypłacanie jednorazowych zapomóg losowych, dofinansowania pobytów sanatoryjnych czy pożyczki finansowe dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej.
Działalność gospodarcza ZUH Robico polega na sprzedaży produktów pod własną marką, a ich produkcję zleca zakładom mleczarskim, którym przekazuje technologiczne know-how, dostarcza opakowania, maszyny i urządzenia. Jest to istotny wyróżnik firmy na tle działalności innych firm w branży mleczarskiej.
Mała firma o profilu handlowo – usługowym stworzyła silną markę. i pod swoim brandem sprzedaje Kefir Robico (produkowany według tradycyjnego sposobu wytwarzania i który dojrzewa w każdej butelce osobno, co w sposób kluczowy wpływa na konsystencję produktu), Zimne Mleko (jedyne świeże mleko w szklanej butelce) oraz Maślanki naturalną i smakową – truskawkową. Ponadto, w portfolio można znaleźć coraz lepiej odbieraną przez klientów Śmietanę Robico (w szklanym słoiczku, 250 g). Po więcej informacji zapraszamy na strony: http://www.fzzpm.org.pl/ oraz www.robico.com.pl/
Czy zanim zostali Państwo sponsorami SK bank Legionovii wspieraliście sport?
Oczywiście, marketing sportowy zawsze był nam bliski. Filozofia naszej marki zakłada m.in. wpływ swoimi działaniami marketingowymi i PR-owymi na kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych jak również wspieranie zdrowego stylu życia, a sport niewątpliwie jest integralną częścią zdrowego stylu życia. Dlatego Robico wspierało Klub Piłki Ręcznej Asseco Lublin, a w 2013 roku byliśmy sponsorem męskiej drużyny siatkówki AZS Politechnika Warszawska.
Jak to się stało, że trafiliście do Legionovii? Co Was przekonało?
Nie będę ukrywać, że do współpracy przekonał nas Pan Marek Bąk, który z daleka zaraża pasją do siatkówki, sportu, kibicowania i po prostu do wspierania młodych sportowych talentów 🙂
Lista możliwości marketingowych to kwestia wtórna. Tak naprawdę liczy się człowiek i jego rozwój oraz pasja. Uważamy, że wspólnym mianownikiem jest idea zdrowego odżywiania. Zawodniczki aby osiągać jak najlepsze rezultaty muszą wyznawać taką ideę. My także hołdujemy tym wartościom i dlatego zdecydowaliśmy się wspierać drużynę zarówno finansowo jak również dostarczając produkty pod marką Robico.
Kolejnym punktem wspólnym pomiędzy nami a klubem jest wiara w to, że sukces jest wynikiem ciężkiej pracy. ZUH Robico jako małe przedsiębiorstwo napotyka na rynku wiele przeszkód, które musi pokonać aby się rozwijać. Mimo pojawiających się trudności oraz niesprzyjającym obecnie okolicznościom dla branży nie poddajemy się, stale podejmujemy ryzyko i nowe wyzwania, aby osiągać nieustanny progres. Jestem pewna, że zawodniczkom przyświecają te same wartości. Wiara w sukces, cierpliwość, pokora muszą towarzyszyć im nie tylko na boisku, ale i w życiu codziennym.
Wierzymy, że to wsparcie zaprocentuje dając obustronne korzyści .Uważamy, że drużyna Legionovii ma potencjał by walczyć o wyższe miejsce w tabeli. Poza tym siatkówka damska w Polsce jest co raz bardziej popularna, a kibicowanie na meczach jest alternatywą na wspólne spędzenie czasu z rodziną i wspólne przeżywanie niezapomnianych emocji.
Jak wyobrażacie sobie współpracę z klubem?
Oprócz realizacji zapisów, które ustaliliśmy wspólnie z Zarządem Klubu w umowie, liczymy nie tylko na możliwość promocji naszych produktów wśród kibiców i potencjalnych klientów. Zależy nam, żeby pracujący z nami partnerzy mieli poczucie satysfakcji z tej współpracy.
Macie współpracować również z przedszkolem sportowym Sportuś oraz Klubem Kibica…
Tak, zaproponowano nam również takie możliwości, z czego się oczywiście ucieszyliśmy. Nie mieliśmy okazji jeszcze poznać właścicieli Sportusia, ale wierzymy, że w tym zakresie nasza współpraca się rozwinie poza ustalone ramy i wspólnie stworzymy oryginalną koncepcję promowania zdrowego i aktywnego trybu życia także wśród najmłodszych adeptów sportu.
W tym sezonie Robico weźmie pod swoje skrzydła również Klub Kibica SK Legionovia zapewniając mu koszulki meczowe i dostarczając orzeźwiający kefir na gaszenie pragnienia po gorącej meczowej atmosferze. Myślę, że na bieżąco będziemy rozważać kolejne obszary współpracy.
Czy przewidujecie jakieś atrakcje dla kibiców?
Postaramy się zapewnić kibicom jakieś atrakcyjne niespodzianki, ale żeby się przekonać jakie zapraszamy na mecze drużyny Legionovii.